Polish English French German


Konkurs plastyczny „Ubierzmy choinkę dla Jana Pawła II” 2018 - zaproszenie i regulamin

SuperUser.

Konkurs plastyczny „Ubierzmy choinkę dla Jana Pawła II” 2018

Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie oraz Sanktuarium św. Jana Pawła II w Krakowie zapraszają dzieci przedszkolne oraz uczniów z klas I-III oraz IV-VI szkoły podstawowej do udziału w konkursie plastycznym zatytułowanym "Ubierzmy choinkę dla Jana Pawła II".

Zadaniem konkursowym będzie samodzielne stworzenie ozdoby świątecznej w formie zawieszki, którą będzie można udekorować choinkę bożonarodzeniową.

Prace wraz z kartą zgłoszenia należy dostarczyć do p . Marii Cyganek i Anny Kędzierskiej do 4 grudnia. Szkoła przesyła wszystkie przyniesione prace. W Instytucie zostaje rozstrzygnięty konkurs i tam też zostają przyznane nagrody i wyróżnienia.

Szczegóły na stronie internetowej Instytutu Dialogu Międzykulturowego.

REGULAMIN OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO „Ubierzmy choinkę dla św. Jana Pawła II”

1.Postanowienia ogólne:
1.1. Celem konkursu „Ubierzmy choinkę dla św. Jana Pawła II” jest stworzenie świątecznych
ozdób oraz wzbudzenie zainteresowania osobą oraz pontyfikatem Ojca Świętego Jana Pawła II.
1.2. Organizatorami konkursu „Ubierzmy choinkę dla św. Jana Pawła II” zwanego w dalszej części
Regulaminu Konkursem jest Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie oraz
Sanktuarium św. Jana Pawła II w Krakowie.
1.3. Treść niniejszego Regulaminu będzie udostępniona na stronach: www.idmjp2.pl oraz na
Facebook.com
1.4. Komunikaty i informacje dotyczące Konkursu publikowane będą na stronach: www.idmjp2.pl
praz na Facebook.com

2. Zasady konkursu:

2.1. Konkurs skierowany jest dzieci przedszkolnych oraz do uczniów szkół podstawowych klas 1-3
oraz 4-6.
2.2. Konkurs ma charakter indywidualny. Pod uwagę nie będą brane prace grupowe!
2.3. W przypadku, jeśli uczestnik bierze udział w konkursie poza szkołą lub przedszkolem, opiekunem
pracy może być także rodzic. Jednakże prosimy o umieszczenie pieczęci szkoły / przedszkola na
karcie zgłoszenia.
2.4. Formą dopuszczającą pracę do Konkursu jest samodzielnie wykonana praca plastyczna formatu
A–4 lub mniejsza w formie zawieszki w dowolnej technice. Prosimy o nieużywanie materiałów
sypkich, kruchych, oraz plasteliny! Do Konkursu dopuszczone zostaną również prace przestrzenne w
formie zawieszek, nie większe niż format A-4 (oprócz prac w formie łańcuchów choinkowych).
Wszystkie prace powinny posiadać mocne, stabilne zawieszki oraz przypięte do nich karteczki z
danymi autora pracy (imię i nazwisko). Waga (ciężar) pracy powinna umożliwiać zawieszenie jej na
choince – prace zbyt ciężkie, nie będą miały możliwości ekspozycji.
2.5. Tematyką pracy konkursowej jest stworzenie ozdoby świątecznej w formie zawieszki, którą
będzie można udekorować choinkę bożonarodzeniową.
2.6. Prace nadesłane na Konkurs muszą stanowić od początku do końca oryginalną twórczość osób
biorących udział w Konkursie, nie mogą być obciążone prawami ustanowionymi na rzecz osób
trzecich (np. wykorzystanie zdjęć bez zgody autora).
2.7. Pracę wraz z metryczką zapakowane do podpisanej teczki/koperty/paczki należy przesłać pocztą,
kurierem lub dostarczyć osobiście na adres Organizatora:

Instytut Dialogu Międzykulturowego
im. Jana Pawła II
ul. Totus Tuus 30, 30-610 Kraków
z dopiskiem „Ubierzmy choinkę dla św. Jana Pawła II”

Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłanym prac.

3. Przebieg konkursu:
3.1. Prace należy przekazać do 7.12.2018 (decyduje data stempla pocztowego). Każda praca musi być
opisana w metryczce (załącznik).
3.2. Metryczka stanowiąca załącznik 1 do niniejszego Regulaminu znajduje się na ostatniej stronie
niniejszego regulaminu. Prosimy, aby nie przyklejać metryczek do prac konkursowych.
3.5. Prace doręczone po określonym w Regulaminie terminie, nie wezmą udziału w Konkursie. Liczy
się data wpłynięcia pracy do Instytutu.

3.6. Koszty dostarczenia prac pokrywają uczestnicy.
3.7. Oceny prac i wyboru zwycięzców dokona Jury złożone z przedstawicieli Organizatora w terminie
do 17.12.2018 roku.
3.8. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.idmjp2.pl oraz Facebook.com
3.9. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji oraz reklamacji.
3.10. Prace nie będą zwracane ich autorom.
3.11. Instytut zastrzega sobie możliwość przekazania prac, które nie zostały nagrodzone ani
wyróżnione w Konkursie, organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego.

4. Nagrody:
4.1. Jury powołane przez Organizatora wybierze trzy prace z trzech kategorii wiekowych (dzieci
przedszkolne; uczniowie klas 1-3 SP; uczniowie klas 4-6 SP). Autorzy zwycięskich prac otrzymają
nagrody rzeczowe. Wybrane przez Jury prace udekorują choinkę w Sanktuarium im. Jana Pawła II w
Krakowie!
4.2. Organizator zastrzega sobie prawo niewyłaniania zwycięzców, jak również do przyznania tylko
niektórych nagród.

5. Wykorzystanie nagrodzonych prac i ochrona danych osobowych:
5.1. Uczestnik Konkursu, poprzez udział w nim, wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez
Organizatora zgłoszonej pracy z poszanowaniem autorskich praw osobistych ich autorów na cele
związane z organizacją, przebiegiem, promocją Konkursu lub w innych sytuacjach wynikających z
postanowień statutowych Instytutu Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie.
5.2. Autorzy zgłoszonych do Konkursu prac udzielają Instytutowi Dialogu Międzykulturowego im.
Jana Pawła II w Krakowie nieodpłatnego i bezterminowego pozwolenia na ich wykorzystanie z
poszanowaniem autorskich praw osobistych. Pozwolenie obejmuje: trwałe lub czasowe utrwalanie lub
zwielokrotnianie w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
niezależnie od formatu, systemu lub standardu, w tym techniką drukarską, techniką zapisu
magnetycznego, techniką cyfrową lub poprzez wprowadzanie do pamięci komputera oraz trwałe lub
czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie takich zapisów, włączając w to sporządzanie ich kopii oraz
dowolne korzystanie i rozporządzanie tymi kopiami, wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub najem
oryginału albo egzemplarzy, publiczne rozpowszechnianie, publiczne udostępnianie dzieła w ten
sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w
szczególności elektroniczne udostępnianie na żądanie, rozpowszechnianie w sieci Internet oraz w
sieciach zamkniętych, prawo do określenia nazw utworu, pod którymi będzie on wykorzystywany lub
rozpowszechniany, prawo do wykorzystywania utworu do celów marketingowych lub promocji, w
tym reklamy, sponsoringu, promocji sprzedaży, a także do oznaczenia lub identyfikacji produktów i
usług oraz innych przejawów działalności, a także przedmiotów jego własności, a także dla celów
edukacyjnych lub szkoleniowych, prawo do rozporządzania opracowaniami utworu oraz prawo
udostępniania ich do korzystania, w tym udzielania licencji na rzecz osób trzecich, na wszystkich

wymienionych powyżej polach eksploatacji, korzystanie z nowych wersji i opracowań w sposób
określony powyżej.
5.3. Przekazanie prac Konkursowych oznacza jednocześnie, że przekazujący oświadcza, iż nie
naruszają one praw osób trzecich (w szczególności praw majątkowych i autorskich).
5.4. Zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1-88), dalej zwanego "RODO"
informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych udostępnionych w ramach Konkursu jest Instytut Dialogu
Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie, z siedzibą przy ul. Totus Tuus 30, 30-610
Kraków, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., dalej zwany "Administratorem").
2) Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie
Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II z siedzibą w Krakowie, ul. Totus Tuus 30, 30-
610 Kraków, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3) W sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4) Dane będą przetwarzane w celu Realizacji Projektu w oparciu o niezbędność przetwarzania do
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora oraz
wyrażonej pisemnej zgody.
5) Uczestnicy Konkursu przyjmują do wiadomości, że podanie danych osobowych w zakresie
określonym w zgłoszeniu jest dobrowolne, jednakże ich podanie przez Uczestników jest niezbędne do
udziału w Konkursie.
6) Dane osobowe osób będą przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust.1 lit.a RODO,
jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań Administratora związanych z realizacją
Konkursu
7) Dane będą przetwarzane przez okres do 30 dni od zakończenia Projektu, chyba że niezbędny będzie
dłuższy okres ich przetwarzania, w tym w szczególności z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, czy
dochodzenie roszczeń.
8) Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo
wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
9) Każdemu Uczestnikowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uczestnik uzna, że przetwarzanie jego danych
osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
10) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w
rozumieniu RODO
11) Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo sprzeciwu względem przetwarzania jego danych
osobowych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją.

6. Postanowienia końcowe
6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konkursie prac niespełniających
wymogów niniejszego Regulaminu.
6.2. Zgłoszenie prac do Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego Regulaminu i
oświadczeniem, że prace zgłoszone do Konkursu zostały wykonane osobiście przez zgłaszającego.
6.3. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania Konkursu.
6.4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu
Cywilnego.
6.5. Ostateczna interpretacja Regulaminu należy do Organizatora.
6.6. Uczestnictwo w Konkursie jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich punktów niniejszego
Regulaminu.

Załączniki:
PlikOpisRozmiar pliku
Pobierz ten plik (karta_zgloszenia_konkursu_ubierzmy_choinke2018.pdf)karta_zgloszenia_konkursu_ubierzmy_choinke2018.pdfKarta zgłoszeniowa426 kB
Pobierz ten plik (regulamin_konkursu_ubierzmy_choinke2018.pdf)regulamin_konkursu_ubierzmy_choinke2018.pdfRegulamin konkursu467 kB

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gołczy,
Gołcza 107, 32-075 Gołcza.

Tel.: +48 (012)3886071
NIP: 682-12-27-185
spgolcza@golcza.pl

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gołczy,
Gołcza 107, 32-075 Gołcza.

Tel.: +48 (012)3886071
NIP: 682-12-27-185
spgolcza@golcza.pl

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gołczy,
Gołcza 107, 32-075 Gołcza.

Tel.: +48 (012)3886071
NIP: 682-12-27-185
spgolcza@golcza.pl

KONTAKT

map4

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gołczy,
Gołcza 107, 32-075 Gołcza.

Tel.: +48 (012)3886071
NIP: 682-12-27-185
spgolcza@golcza.pl